marți, februarie 09, 2010

Richard Gordon - Quantum Touch [2]


Stiu ca steptai continuarea Quantum Touch, mi-ai scris deja. Prietena mea, Teo, a experimentat putin asta metoda in lucrul cu tata ei care are o suma importanta de probleme de sanatate importante. Nu putem vorbi de rezultate... e prematur. Cert e ca, Teo ne zice, lucruri se intampla.
Este si concluzia mea dupa ce-am predat metoda catre fiu-miu si dupa ce i-am usurat cateva dureri de genunchi si noade zdrelite pe gheata. Ce-i mirabil la metoda asta este ca simtiri se intampla si in "terapeut" si in "pacient". 
Din perspectiva terapeutului, modificarile de stare ("mood") sunt foarte sensibile: la sfarsitul unei "sesiuni" de 20-30 de minute, tu, terapeutul, te simti inzecit mai bine: tonus general, stare de bine, relaxare, buna-dispozitie, de-astea. 
Pai, sa-ti tot pui mainile pe muritori. Cum il prinzi, cum il quantum touchezi!

Daca n-ai vazut Modulul inatai, du-te catre el pe aici

Richard Gordon - Quantum Touch - Modulul al doilea

Partea 9


Partea 10


Partea 11


Partea 12



Partea 13


Partea 14


Partea 15


Partea 16

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails