miercuri, iunie 23, 2010

Deschide-ne-am sa ne deschidem

sau...
Mic preambul la maaarea casa raw.z

Hei!

Da' cat de dor mi-a fost sa sed in creierii noptii si sa-ti scriu? Cat? Da' cate mai bine de 2 saptamani au trecut far'de vorba cu tine? Blogger deconectat; pai nu-i de rasu' sectantului? Ii!
Asta seara eu si surorile (Rossana si Simona - incredibilele-mi prietene si colaboratoare; hi, hi, hi) si Ramona (artist plastico-bijutier cariea-i vom expune si comercializa biju-urile la casa raw.z) ne-am hotarat ca vrem sa-i pastram pe Iulian, Mihai si Dan ca lucratori permanenti (acestia is parte din echipa care-a facut mobila, zugraveli, rigipsuri si-o gramada de alta carca; nu mai punem la socoteala c-au fost cobai cuminti si-au mancat toate noile bucate una mai raw.z decat ailalta, una mai superfood decat cealalta, incercand cu aparenta sudoare sa le pronunte denumirile; basca sa gasesca cele mai de ofranda vorbe rasplatitoare ale gusturilor cel putin stranii de care-au dat din cand in cand... Intre noi fie vorba cred ca si-au petrecut serile rafoind la dictionar in cautare de termeni culinaro-vago-laudativi inovatori). Ti-am zis ca, intr-o seara, am gatit mancare de-aia de-o credeam normala, pentru incredibilele echipe de muncitori raw.z? Sigur ca nu ti-am zis, caci mi-am fost muta rau. Dar despre toate astea si despre muuuullteeee altele de s-au intamplat de cand mi-s nevorbita, intr-un numar mult urmator. 
Acum iti scriu sa te chem la casa raw.z, pentru un fel de preambul... Cu manecile inca foarte suflecate, cu galantarele inca golase si cu ceva coada la intrare, ultimele evocand vremurile de trista-amintire, una peste alta pe genunchi, cum ii sade bine micului intreprinzator de-ntamplare, te chem, iacata, la pre-pre-pre-deschiderea La vie en raw.z. Punct.

Asadar: ti-am rezervat un loc la noi in celula! Adica, am onoarea de a lansa catre 'mneata invitatie pentru prima-prima-prima reuniune de sectanti de la casa raw.z. Da, da, in Elena Cuza No. 8; ne recunosti dupe zmeura cea coapta din poarta si dupe bicicletele parcate-n curte (una-i mov-raw.z; e a lui Matei... i se terminasera celelalte grafiti-uri... de-aia sta acu' parcata-n curte... parca-i mai da mana sa iasa cu ea pe strada?)
 
Luni, 28 Iunie, orele 18.30, vine o duoamna de la Cluju (de la domnia sa vom achizitiona noi sistemele de apa pentru casa raw.z: unele care fac apa structurato-ionizato-magnetizato-something) ca sa ne arate niste unelte si scule japoneze fantasmagorice care fac te miri ce magii; pretext bun pentru intalnire, bag sama :-)
Spune-mi ca-mi vii si spune-mi cati vii :-). Bine?

Pentru ca ne organizam foarte-foarte-foarte din pripa, am nevoie de raspunsu-ti mintenas (adica cat de curand iti e cu putinta)... caci casa raw.z poate gazdui numa' 40 sectanti at a time; daca suntem multi de tot pe liste, va trebui s-o rugam pe doamna sa sada cu noi si marti. Poate si miercuri... Duminica o dam afara caci vine Ina sa ne prepare bucate mult-visate-mult-pozate.
Cu dragoste si fluturasi la burdihan,

Una :-)

unaculuna@gmail.com 

Aaaaaa, si-am mai desenat si-o harta pentru 'mneata. Acu' sa te vaz cum te tine obrazu' sa-mi lipsesti!
Hi, hi, hi! Da matale zoom aici!
Aaaaa, bine ca mi-ai amintit: acel sectant care-si doreste sa ridice superfoods de la locul faptei, ne scrie listuta pana la sfarsitul saptamanii, caci nu ne vom vedea om cu persoana luni, in incinta si va trebui sa avem pachetelele cu minuni gata in avans. S-a notat? Cool! Pe luni.z.

16 comentarii:

  1. Ok, si rawz.ro? Felicitari pentru deschiderea in offline :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Uff..eu sunt plecata sapt viitoare si ma intorc abia sambata :(( Deci la Ina vin SIGUR, dar cum fac sa aflu si eu povestile duoamnei ...?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, Roxana!
    Eiiiiiiiiii, si rawz.ro, si rawz.ro... Da' cine mai anunta o data precisa? Eu nexam. Sa-mi fie mai apoi obrajii imbujorati o saptamana ca nu mi-am tinut vorba? Nope!
    Acu' il bibilim, mai duoamna, nu mai ii mult. Bine?

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, Dianusa, non-editura!
    Te scriu la catastif pentru Ina. Cati veniti? Sa stim cate saptamani o tintuim pe Ina locului...
    Eiiii, las' ca si-o face unu' pomana sa-ti povesteasca ce zis-a duoamna.
    Lov.z!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) sper din suflet sa va faceti poamana si cu mine. La Ina suntem 2 persoane care stam cu sufletul la gura :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Tin pumnii si abia astept impresii (cu mare invidie dintr-un colt de tara...)

    RăspundețiȘtergere
  7. in sfrasit , de cat astept marea deschidere, la Ina vreau si eu 2 persoane
    poop

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei, Diana!
    Am deschis listele Inei cu domnia ta; hai si insotitorul :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei, Adriana!
    Te-am notat la catastif; in curand Ina are sa ne faca publice planurile dumisale pentru gateala de duminica. Bine?

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau si eu la Ina. Trece-ma pe lista te rog.

    RăspundețiȘtergere
  11. Off nu sunt anonim. Corina ma numesc dar nu ma descurc deloc cu adresele astea URL(ce-or fi alea). Deci vreau la Ina. O persoana.

    RăspundețiȘtergere
  12. Salutare,

    Daca mai sunt locuri pentru luni, vreau si eu unul. Multumesc! Abia astept sa beau un pahar de apa buna:))

    Dana de Verde

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut Una! Si bine v-ati deschis sau, bine ca v-ati deschis:))
    M-am pus si eu pe lista Inei, ca tot oscilez intre un blog si altul sa vad noutatile si am vazut ca a facut si ea acolo o invitatie. Rugaminte mare, mai poti da cateva puncte de reper in zona. Nu cunosc si mi-e sa nu ma ratacesc. Am un bb si o sa cam plec in pripa si am zis sa nu intarzii. sunt strazile cu sens unic pe acolo? de unde se face mai usor(direct) accesul, ca pe harta pare complicat.
    multumesc anticipat si abia astept sa va vad.

    pupici,
    Madalina

    RăspundețiȘtergere
  14. se poate ajunge la locatie in doua feluri: cu metrou pana la tineretului si de acolo mers spre budapesta/unirea pe aceeasi parte pana se da de strada poterasi(a doua strada la dreapta),mers pana in capatul starzii si apoi dreapta si in 100 m ai ajuns.Varianta 2 dinspre unirii cu masina:la budapesta se face stanga la stop si strada cu trecerea de pietoni la dreapta e aia buna (dupa medicover prima) mers pana la a doua straduta(poterasi) pe stanga, apoi pana in capat si dreapta. Cam astea sunt.daca mai ai nelamuriri, anunta-ma! pupici.

    RăspundețiȘtergere
  15. Saluti, se mai preiau comenzi de pe e-mail? am trimis mai multe e-mailuri si nu am primit nici un raspuns .. Multumesc, Daniela

    RăspundețiȘtergere
  16. Saluti, saluti, Daniela draga!
    Numa' ce mi-am pus cenusa-n cap, cerandu-mi iertaciune de la dumneata intr-un e-mail.
    Iiiiiiiiiiii'm baaaaaaaaaaaaackkkkkkkkk!
    Se preia tot, se raspunde la tot, se iubeste tot!
    De azi!
    :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails