sâmbătă, iulie 10, 2010

Ma inclin Tie


sau...
Cititorii nostri sunt mai inteligenti decat ai lor :-)

Sti reclama la Academia Catavencu: "cititorii nostri sunt mai inteligenti decat ai lor"? :-) Acum inteleg gadilatura interioara de bine pe care-o simteste o echipa redactionala cand stie ca vorbele astea sunt adevarate :-). Cei mai frumosi, mai informati, mai inteligenti, mai deschisi la minte si simtiri, mai treziti cititori de pe fata pamantului. Astia-mi sunteti! Ma inclin!

In aste cateva zile de intalniri la casa raw.z am intalnit cateva zeci de bucurosii-bunastatori-hriscari :-). Cei mai frumosi oameni pe care i-am intalnit in viata mea. Mi-au auzit urechile de cateva zeci de ori: "eu m-am facut raw din pricina blogului tau". Fals! Nimeni nu se face raw ca urmare a catorva randuri scrijelite pe-un ecran. Cumva, m-am procopsit eu cu cei mai frumosi cititori de pe fata pamantului; m-am procopsit eu cu toti aceia atat de treziti incat sunt gata sa auda adevarul si gata sa metamorfozeze viata lor si a celor apropiati.  Atentiune, e o diferenta: nu am auzit: "bai, am incercat reteta asta" sau "incerc sa introduc ceva mai multa mancare cruda in dieta mea"; am auzit: "sunt raw de doua luni", "sunt raw de sase luni"... sesizezi diferenta? How very cool are you? Si-apoi, sti ce? Primesc (inca... desi am agatat condeiu-n cui de mai bine de o luna), primesc asadar cel putin un e-mail in fiecare zi, un e-mail in care un frumos sectant imi da de veste c-a implinit trei saptamani, zece zile, 1 luna de raw. How cool is that? How very-very-very cool is that? Ma inclin!

Citesc comentariile tale si-s intotdeauna smart, intotdeauna informate, intotdeauna funny, is pline de substanta si-s atat de incarcate de energie, is atat de vibrante. Si zau iti spun c-am tot citit comentarii pe tot felul de bloguri si zic cu mana pe inima: dragul mieu cititor, n-ai nici o legatura cu orisice alt comentator de orisice alt blog: esti cel mai frumos cititor de pe intreaga fata a pamantului. Ma inclin!

Si ce frumusete de iubire neconditionata (cea mai rara si mai dulce iubire din luma) vine din parte-ti. Cat de cuminte si de relaxat si de increzator mi-ai scris in toate zilele astea cat am fost plecata cu pluta, cat n-am dat niciun semn de viata. Si stiu ca mi-ai scris chiar daca nu asteptai un raspuns imediat si stiu ca nu te-ai necajit un dram pentru ca raspunsul mieu n-a venit. Si ma inclin!

Ma inclin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails