miercuri, august 18, 2010

Mesajul de astazi - Ioana

sau...
Hip-hip Ioanaaaaaaaaaa!
 
Sti ca pe-o buna dreptate am e-mail-uri cat sa postez 10 mesaje de astazi in fiecare zi? Nu-i fantasmagoric? Nu ne-am adunat pe blogul asta cei mai meseriaso-curajosi romani ever? Aaaaaaaaa, ti-am zis ca trimitem colete in toata diaspora :-)? Italia, Franta, Elvetia, Austria, Australia, UK (nu-i fermecator? Oana locuieste in UK - patria europeana a superfoods-urilor; totusi comanda de la noi caci ii suntem dragi... trage din cand in cand justificarea: "da' mai duoamna, da' vreau sa-mi trimiteti si painici :-)"; aiurea, ne iubeste si gata :-)
 
Ioana ii studinta in Budapesta  si ne scrie asa:
 
Buna!
 
Felicitari pentru site si pentru toata munca depusa,dar mai ales pentru intentia de a impartasi cu noi toate aceste lucruri incredibile pe care le-ai descoperit!
 
Sunt Ioana, am 21 de ani si locuiesc in Budapesta de 2 ani de zile
Anul trecut am avut o tentativa de a trece la un stil de viata raw, dar din pacate nu a tinut decat 3 luni, dupa care am inceput facultatea si odata cu ea un stil nebun, nesanatos de alimentatie... specific unui student mereu pe fuga.
Fiind interesata de importanta ph-ului in sanatate si despre alcalinizarea organismului am ajuns pe minunatul tau site, unde m-ai convins 100% sa incep o noua viata RAW!
La ora actuala ma simt  f epuizata, obosita fara energie. Am si un surplus de kg (69kg la 1.70) care ma obsedeaza si de care vreau sa scap cat mai repede.
 
Prin urmare, intrebarea mea este daca poti sa-mi livrezi comenzile si aici in Budapesta?
As fi interesata de spirulina si chlorella pentru 30 de zile. Cu tot cu livrarea cat m-ar costa?
Iti multumesc!
 
Ioana, fata! Uite cum face: vrem fotografii si vrem sa-ti notam jurnalul in direct. Bine? Scrie-mi cum iti merge.
Love in raw.z!

2 comentarii:

  1. Sa inteleg eu deci ca pot comanda ceva de la magazinul vostru tocmai de aici, din Turcia?Uri!Uri!(cum ar zice fii-mea)Daca da,cat ar costa taxele postale?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, Angela!
    Sigurisim ca poti comanda si ca-ti putem trimite :-)
    Taxele postale nu le stiu da' ii dam tema Ioanei sa le afle si sa ti le spuie. Da-i, te rog un E-Mail domniei sale la comenzi.rawz@gmail.com. Bine?
    Long distance Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails