duminică, august 08, 2010

Workshop de nutritie si hrana vie, Cristina Barascu, Sambata 14 August



[de Cristina Barascu]

Dragii mei,

Am revenit dupa o (lunga) pauza si cu mare bucurie va anunt ca in data de 14.08.2010, orele 15.00, la Casa cea RawZ voi sustine primul workshop de nutritie.
Vom aborda subiecte legate de o alimentatie sanatoasa, vom vorbi despre beneficiile unui stil de viata ”viu” si vom discuta despre cativa pasi (sfaturi) pentru un stil de viata mai sanatos.

Vom incerca impreuna cateva retete delicioase din lista de mai jos:
* Suc verde
* Un mic dejun sanatos – budinca de chia sau ”shake” proteic de canepa si fructe
* Pateu de seminte
* Paste multicolore cu sos marinara si crackersi de masline, eventual facem si un sos alb pentru iubitorii de paste carbonara ;)
* Desert “guilt-free” :) – aici avem mai multe variante, din care vor ramane probabil doar doua: tort rasturnat de ananas, clatite de fructe cu crema de vanilie, macaroons multicolore, (un) -”cheescake” cu lamaie si piersici
(Lista de retete poate suferi mici modificari pana la data efectiva a sustinerii cursului).

Veti pleca acasa cu cateva sfaturi practice, aplicabile imediat, pentru a va sustine in alegerea unui stil de viata mai sanatos.
Participantii cursului vor primi cadou o prima sesiune de sfaturi de nutritie / dieta personalizata alaturi de mine.

Va puteti inscrie la curs trimitand un email la adesa: dincolodecurcubeu[arond]gmail[punct]com in care sa includeti numele vostru si numarul de locuri pe care doriti sa il rezervati. Daca mai veniti cu altcineva, va rog sa imi dati si numele celorlalte persoane, pentru a avea lista completa.
Numarul de locuri este limitat, si anume 35, inscrierile se vor face in ordinea sosirii emailurilor.

Mai jos harta locatiei, iar daca aveti nevoie de mai multe detalii, le gasiti aici.

Un scurt bio, pentru cei care nu ma cunosc deja.
Numele meu este Cristina Barascu, in prezent imi sustin lucrarea finala pentru obtinerea diplomei in nutritie la o scoala de terapii naturale din UK, urmand ca apoi sa imi finalizez studiile prin obtinerea diplomei avansate in nutritie si nutritie pentru sportivi.
Pasiunea mea pentru nutritie a inceput din adolescenta, insa abia multi ani mai tarziu am realizat ca este ceva ce imi doresc sa fac mai departe. Asa ca am decis sa imi reiau studiile in aceasta directie.
Sunt preocupata in mod special de abordarea bolilor cronice si degenerative prin intermediul nutritiei si o sustinatoare a preventiei acestor
boli printr-o alimentatie si un stil de viata sanatos. Cred cu tarie in puterea de autovindecare a corpului uman, in masura in care ii oferim toate conditiile de care are nevoie pentru un asemenea proces.

Va astept cu drag,
Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails