miercuri, decembrie 01, 2010

Aromaterapie, Sambata 4 Decembrie, la Casa Raw.z

Dragi prieteni,

Principalul subiect care ar trebui sa ne preocupe in legatura cu starea noastra de bine este PURITATEA. Cu cat nivelul de puritate pe care il asiguram corpului nostru va fi mai ridicat, cu atat calitatea vietii noastre va creste iar starea de bine se va imbunatati. PURITATE=ENERGIE=VIATA, iar viata vine din viata!

Cum puteti sa dobanditi sanatate optima si sa ramaneti astfel folosind uleiurile esentiale terapeutice Young Living?

Daca doriti sa aveti o inedita experienta personala de crestere a starii de bine si a vitalitatii doar prin simpla inhalare a uleiurilor esentiale Young Living si sa aflati:
    - ce sunt uleiurile esentiale terapeutice,
    - cum actioneaza asupra corpului nostru prin proprietatile lor de vindecare,
    - de ce difera de uleiurile vegetale, tincturi si ceaiuri, care sunt si ele obtinute din plante


Ne face placere sa va invitam la o prezentare a uleiurilor esentiale Young Living, o desfatare cu miresme aromatice pure, cu posibilitatea testarii pe loc a unora dintre cele mai cunoscute si mai folosite: uleiurile de levantica, lamaie, menta si amestecuri care genereaza vibratii identice denumirii lor: Joy (Bucurie), Panaway (Alunga durerea), Peace & Calming (Pace si Calmare), Valor (Curaj) - precum si a altor uleiuri.

Va astept cu drag, sambata 4 decembrie, ora 10:00-13:00, la Casa Raw.z, strada Elena Cuza nr.8, sector 4. Intrarea este libera :-). Pentru detalii, inscrieri si directionari, contactati-o, va rog, pe Florica Mihai: 0727 214 812, florry2003@yahoo.com, sau pe mine, Iulia Vornehm la nr. tel.: 072 609 3825 (incepand cu data de 3 decembrie).

Pe curand,
Iulia Vornehm

4 comentarii:

  1. unde putem face commanda? am trimis mail la o adresa gasita pe site, pentru spirulina si inca nu stiu nimik de ea. daca puteti sa imi da.ti o adresa de mail sau un nr de tel pt a putea face comanda. Multummesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe mine ma intereseaza daca se mai pot face comenzi ... am trimis si eu un mail ieri la adresa comenzi.rawz@gmail.com ...

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua,ar trebui rezolvata problema asta cu comenzile si lista cu produsele(si preturile) de pe stoc....stiu ca aveti mult de lucru dar totusi ar trebui ca cineva sa se ocupe si de acest aspect destul de important.

    multumesc de intelegere

    cu drag ioana

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Andreea,am o intrebare:in ce masura ma poate ajuta raw-ul in dereglarea hormonala?Am 43 de ani si am intrat la menopauza cam devreme,nivelul estrogenului era la vale si viata mea devenise un calvar.M-am dus la medic analize,bla,bla,bla...sunt la menopauza!!!Eram caci acum inghit o pastilutza pe zi cu suplimentul de hormoni care-mi lipsesc.De aproape o luna mentionez ca m-ai convins si sunt 70% RAW!Mersi si astept cu interes dezbaterile si raspunsul daca se poate.Grazie Dani

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails