miercuri, decembrie 15, 2010

Atelier de constelatii familiale

Sambata trecuta, pe 11 decembrie am trait. Am trait vietile a vreo 15 persoane intr-o singura zi. Am trait cam toata paleta emotiilor si sentimentelor pe care mi le pot eu imagina. Am trait prima experienta a unui: "atelier de constelatii familiale".

Nu a fost acesta primul atelier de constelatii petrecut la casa raw.z. S-au mai tinut, in trecut, o suma de constelatii la casa raw.z. Trei, patru, poate mai multe. Dar pentru ca, pentru mine, atelierul asta suna a avea iz de psihologareala sau de grup de suport, m-am dat, de fiecare data cat de ranita sau cat de ocupata m-am priceput. Si sambata asta era cat pe ce sa scap... m-am fofilat pana pe la pranz cand... am intrat in sala de yoga a casei raw.z unde atelierul era in plina pauza :-)


Iata cum am ajuns ca, de pe la orele 12.30 ale zilei pana prin creierii noptii (~23.00 cred), sa traiesc cele mai interesante, cele mai intense ore de care-mi pot eu aminti. Ce s-a intamplat in atelier? Zau ca nu poci descrie in cuvinte. Am incercat deja sa fac o descriere duminica, atunci cand am lansat o timida invitatie catre oaspetii la cursul Mihaelei Gheorghita, da' n-am reusit sa fac nici macar o vaga creionare... M-am simtit de ca si cum m-as fi straduit sa descriu gustul unui tort de ciocolata cu menta si sirop de afine de-al Rossanei... imposibil! Imposibil de descris. E ca si cum asisti detasat si, in acelas timp, traiesti cu implicare maxima, viata a 10 caractere umane, dramele stamosilor unor necunoscuti, drame atat de asemanatoare cu cele ale stramosilor tai, cu ale tale, cu ale urmasilor, urmasilor tai :-)


Dupa ce mi-au plecat oaspetii, am zabovit vreo trei ore cu ochii in zare, eminamente tulburata, sensibil re-structurata :-) si totusi perfect impacata, in perfecta pace si nemiscare, multumind cerului, universului, mie, grupului si lui Ovidiu pentru experienta asta :-) Atelierul asta mi-a fost o practica intensa, puternica si, totodata blanda, a lui Byron Katie, a lui Deepack Chopra, a consilierii biografice a lui Steiner si... mai stiu eu ce altceva. Un fel de magie care m-a facut sa vad cu claritate si, culmea, detasare - roata Samsarei in care valsez eu si toti strabunii mei. 


Desi am dormit (din nou) numa' vreo 3-4 ore, duminica m-am trezit verde, cu suflet curat si linistit, ca de spectator cuminte si harnic la propria viata. M-am trezit purtand in mine generatii intregi de stramosi de-ai mei si de-ai altora :-), stiind, mai adanc ca vreodata, ca toti suntem Una :-).

Au trecut numa' doua ore si-am stiut ca vreau sa mai fac inca un atelier si-nca unu' si-nca unu'. Si ca vreau neaparat sa vii si tu sa traiesti netraitul :-). L-am asasinat, asadar, pe Ovidiu cu telefoanele si, sambata asta, pe 19 decembrie, de la orele 10.00 a.m. pana seara tarziu, ne mai curatim o data ca-nainte de Craciun.

Ovidiu a decis ca si sambata asta sa tina atelierul cu "donatii libere" adica fiecare sa dea cat are si/sau poate ceea ce este, in opinia mea, un act de mare generozitate din parte-i; caci in opinia mea, atelierul asta e... nepretuit :-)

Inscrie-te, mintenas, la 0726 466 967 (Elena) sau pe adresa contact@vivens.ro (si cand zic mintenas, vorbesc serios! locurile is foarte limitate). Numa' sa nu dea sfantu' sa auz ca te-ai inscris si n-ai venit!!! Daca tu te inscri si nu vii, Elena are sa zica: "imi pare rau, nu mai sunt locuri" catre un frate-om de-al tau. Ne-am inteles?

Love!

Una :-)

3 comentarii:

  1. Esti interesat de link-ex cu :
    www.axyy-filme.com
    www.onlinemoca.com

    Add id mess : happy_dar

    RăspundețiȘtergere
  2. care va fi programul atelierelor pentru noul an? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, Anonim!
    Vom avea atelier de constelatii in primul weekend al fiecarei luni, adica:
    - Atelier [1]: 4-6 februarie 2011
    - Atelier [2]: 4-6 martie 2011
    - Atelier [3]: 1-3 aprilie 2011
    Postez, in curand, vestile despre primul atelier.
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails