miercuri, octombrie 12, 2011

Scapa de diabet! - curs Mihaela Gheorghita, luni 17 octombrie la casa raw.z


Dragii mei, va invitam cu drag la un nou curs marca Mihaela Gheorghita. Este un curs pe care o indemn de ceva vreme pe Mihaela sa-l compuna si sustina. De ce?

  • pentru ca am aflat de ceva vreme de-acum ca diabetul este vindecabil prin hrana vie (numai una dintre marturii este disponibila prin simpla vizionare a filmului Simply Raw)
  • pentru ca avem deja o suma de clienti insulino-dependenti care s-au vindecat de diabet alaturi de raw si raw.z (la cursul Mihaelei avem s-o invitam oaspete de onoare pe una dintre clientele noastre, mama Rodicai Paraschiv :-) cum se auto-recomanda :-)
  • pentru ca Mihaela a invatat despre viata raw, la The Three of Life, centrul international specializat in tratarea diabetului si a bolilor de nutritie cu ajutorul hranei vii

Asadar:

Ce: curs intensiv "scapa de diabet" - 2,5 ore de teorie, demonstrare practica de retete si cina - toate raw

Cand: luni 17 octombrie, orele 19.00 - 21.30

Unde: la casa raw.z, Bucuresti, Strada Elena Cuza 8 (detalii aici)

Cine: lector - Mihaelei Gheorghita (detalii aici)

Cat costa: 75 lei / participant

Cui ii este adresat cursul: oricarui om suferind de diabet sau pre-diabetic sau oricarui om care vrea sa-si sprijine parintii, copiii, rudele sau prietenii sa renunte :-) la o boala cumplita si totalmente vindecabila.

Informatii si inscrieri la: 0731 372 308 (Mihaela Gheorghita) si/sau hranavieacum@gmail.com

Va asteptam cu drag!

3 comentarii:

  1. Si asa se face banul. toti singur declaratii Gurus, povestesc Basme la Oameni.
    Eu am Diabet de peste 40 de Ani si mai am si un pic de Studiu de Doctor si cind citesc niste rinduri din astea zic numai: nu existä o Puscärie pentru Sarlatani ?
    Cineva care nici nu face diferenta intre Diabet de tip 1 si 2 si aruncä totul intru castron , dovedeste cit de bine cunoaste materia.....
    sper sä citeascä multä lume posting ästa pinä il stergi......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce studiu de doctor aveti dvs. dar eu pot sa va spun din propria experienta ca alimentatia raw poate vindeca diabetul. si nu am invatat asta ducandu-ma la nu stiu ce cursuri ci doar informandu-ma atent, selectiv in aceasta privinta. eu nu sunt deacord sa primesti bani pentru un lucru atat de siplu si la indemana oricui doar pentru ca il recomanzi. nu sustin astfel de cursuri sau demersuri dar va pot spune ca prin alimentatia raw(preparata de mine) sotul meu s-a vindecat de diabet tipII.

      Ștergere
  2. Bine spus ,pentru acesti oameni care nu cred ca stiu ce vorbescart trebui sa existe o lege care sa interzica astfel de anunturi care atrag oamenii la cheltuit banii ca la unele magazine cu reduceri, dar pentru ei nu conteaza asta, numai banul sa iasa.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails