joi, noiembrie 17, 2011

Robert O. Young la casa raw.z

Namaste!

Aqui, Una, a l'appareil! :-))

Veniti in goana mare la raw.z, acum! Acum, adica astazi la orele 18.00.

Tocmai am avut onoarea de a-l gazdui, pentru vreo 2 ore si jumatate pe Robert O. Young. Theeeeeeeee Robert O. Young.



(info despre el & sotia lui gasiti cu duiumul pe net; e prietenul si mentorul lui Gabriel Cousens, al lui Anthony Robbins si, se pare, nutritionistul cel mai hot al protipendadei USA).

young.JPG

Uite-asa, pe nepusa masa, Izabela Panescu (de la "ce se intampla doctore") si Fozzie (de la Brightness) ni l-au adus in casa azi pe la 12.00. Va multumim!!!


Intalnirea cu el mie, Andreea Lazarescu, mi-a zguduit rau creierii si convingerile si m-a impresionat eminamente pozitiv. Eminamente pozitiv.


Robert Young s-a indragostit instantaneu de raw.z si de Una Culuna :P, a raspuns pertinent, carismatic, documentat si convingator la cele ~ 20 de intrebari dificile (in mintea mea :) pe care i le-am adresat, a semnat carti, si... ne-a placut atat de mult incat a fost de acord sa revina pentru o ora la raw.z, astazi, la 18.00 punct sa vorbeasca cu oaspetii nostri.

Desi sta in Romania numai astazi si are un program foarte incarcat, vine la raw.z ca sa vorbeasca 100% gratis si 100% deschis cu... clientii raw.z. Nu-i fantastic????!!!?!

Pe mine intalnirea cu el m-a zguduit sin temelii si m-a motivat din temelii; m-a restructurat si m-a... spart! :P

Aceasta este o sansa de care trebuie sa profiti acum, imediat!!!

Sun-o acum (pe bune!) pe Andreea Pomana 0731 372 305 sa-ti rezervi un loc pentru discutia libera cu tine de astazi orele 18.00.

Love! Love! Love!

Una :-)



28 de comentarii:

  1. As vrea sa fiu acolo, dar din pacate nu ma pot teleporta. :) Ce-ar fi daca cineva ar intregistra discutia? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat.
    Minunata vizita, minuata casa raw.z, intima, primitoare si calda.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce am ratat!Am vazut de-abia cand m-am intors de la Odeon,cred ca ma ofticam daca aflam in decursul zilei ca oricum nu puteam ajunge avand rezervare la un spectacol mai bizar,dar fermecator al unor actori straini...
    Si cele 20 de intrebari/raspunsuri nu le postati?:)S-a filmat?:p

    WPD:Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima.GJGMarquez
    -310 de secunde de pian & vioara & intelepciune:)

    http://soundcloud.com/licoareamagica/un-prieten-adev-rat-te-prinde

    *WPD-Wisdom Pink Diamond:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar ce e cu Una de s-a ingrasat?

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei, Sinziana!
    Am filmat, sigur ca am filmat; o sa bucatim filmul si-l postam pe youtube in curand.
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei, Gratiela!
    Multumim de vorbele-ti calde.
    Asa-i! Si eu ma simt foarte speciala sa fac parte din locul asta minunat, intr-adevar.
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei, Flowerbomb!
    Nu te necaji ca n-ai fost. Vom organiza, in curand o seara "de film" in care proiectam discutiile noastre cu Robert Young si discutam aprins (probabil :) despre conceptele sale.
    Cel mai probabil vom face asta joi pe 1 decembrie.
    Caci saptamana viitoare, joi pe 24 noiembrie, adica de ziua mea :) proiectam Como aqua para chocolate :)
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei, Anonim!
    Una... adica eu, un fel de Victoria Boutenko autohtona (nu de alta, dar pentru ca si despre Boutenko se intreaba toata lumea de ce n-arata asa de bine:) s-a ingrasat rau (30 de kilograme) in ultimele 8 luni pentru ca a mancat junk vegan in tot acest timp din urma: pizza vegana, paste vegane, pufuleti si toate nenorocirile vegane pe care ti le poti imagina.
    De ce? Eeeiii, aici e o discutie lunga pe care vreau s-o fac cu public, cu intrebari si raspunsuri, asa ca sa va fie cu adevarat de folos.
    In luna decembrie mi-as dori sa fac o serie de intalniri cu voi, dragii miei cititori.
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ufff, imi pare rau... si eu cam exagerez cu pastele vegane, ce-i drept. Ar trebui sa ne intalnim ca sa discutam mai ales despre ce NU trebuie sa facem...

    RăspundețiȘtergere
  10. Una,

    Pentru nefericitii care nu stau in Bucuresti este vreo sansa sa vada video-urile ....?
    Eu imi doresc tare sa ajung la casa raw'z si sper sa reusesc la anul in primavara, sa degust bunatatile de acolo si poate sa am sansa sa te cunosc :)

    Flory

    RăspundețiȘtergere
  11. oau, una, nu cred ca e de bine ce ti se intampla
    te-ai ingrasat f tare si in timp scurt
    problema nu e de ordin estetic, mai putin important, insa sigur nu e ceva sanatos. baga dezintoxicare, treci pe verdeturi si fructe, k nu e in regula

    RăspundețiȘtergere
  12. 1 decembrie de Ziua Romaniei?nu e zi libera?:)

    "Cand esti orb fata de VIATA, un POET iti poate deschide ochii."-material audio


    http://soundcloud.com/licoareamagica/c-nd-e-ti-orb-fa-de-via


    mister Robert O.Young tot un fel de poet e,nu?:p

    RăspundețiȘtergere
  13. Te pup, Una, frumoasa chiar si cu x kg in plus. Abia astept sa povesteti cum le vii de hac, eu ma tot chinui :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce inseamna junk vegan? Pastele nu sunt din dovlecei?uffff nu credeam ca exista ceva vegan junk...si eu am de dat jos 10kg..hai sa ne urnim impreuna..cum frumos incepusei candva.
    Coincidenta sau nu, tot saptamana asta am intalnit o alta persoana vegana, cunoscuta, tot cu ceva mai multe kg in plus...a fost cam ciudat... caci eu credem ca toate persoanele vegane sunt slabe "scandura"....
    Oricum, Una tot frumoasa esti si cu kg in plus
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  15. Simona, din cate stiu eu vegan inseamna gatit dar fara produse animale, lactate, oua, carne.
    Si sunt paste, pizza vegane. Daca s-a referit la altceva sigur ne zice :)
    Si eu as vrea sa particip macar virtual la discutia aceea despre kilograme, nu se poate face o transmisie live sau inregistra? :(

    Flory

    RăspundețiȘtergere
  16. S-ar zice ca te-a cam ajuns criza, Una draga... sau foamea.

    RăspundețiȘtergere
  17. Andreea,

    ai reusit sa polarizei multa lume in jurul tau si al dietei pe care ai promovat-o cu un fanatism nesanatos. Cred ca ai o obligatie morala fata de cei care au investit sume considerabile pentru a urma dieta raw vegan si mai ales pentru a cumpara produsele de la casa raw.z (deloc ieftine de altfel) sa le explici ca lucrurile nu sunt deloc asa clare cum le-ai facut tu sa para si ca dieta raw vegan poate rezulta in foarte multe kg in plus, asa cum din pacate se poate observa ca ti se intampla tocmai tie acum...

    mai jos un extras dintr-un interviu al Victoriei Boutenko:

    I have noticed that when I was telling other people about myself being a 100% raw foodist, it came across as if I was claiming to be a better, higher, more spiritual person. I felt so uncomfortable that I repeated in every lecture, “I am just a woman in a green dress. Please don’t put me on a pedestal.”

    We are all pioneers, still in the beginning of our research of the human diet. Nothing is set in stone and our bodies continually change. For example, while I enjoyed gourmet raw food in the beginning of my raw journey, for several years now, I have completely eliminated food prepared with nuts. In recent years I have decided that it can be healthier, to eat a bowl of cooked green vegetables than a whole jar of raw nut butter.

    While I believe with my whole heart that, when done correctly, a raw food diet is the optimal way of eating for humans, and my present diet is almost exclusively raw, I prefer to resign from a “100% raw” position."

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, sunt de acord cu ultimul coment al lui Anonim. Nu vreau sa aruncam cu piatra in nimeni si nici sa ardem pe rug "mancarea cruda" :) insa, intradevar, este foarte important ca toti, sa intelegem exact ce se intampla si ca lucrurile sunt intradevar nuantate. Am auzit si cunoscut persoane ce se pare ca au avut anumite probleme de sanatate. Din cauza ca mancau numai crud sau din cauza ca nu mancau corect combinat ceea ce mancau crud nu se stie, ideea e ca au patit-o astfel incat eu una nu pot ramane indiferenta si nu pot sa ma ascund sub ceea ce mi-ar placea mie sa cred ca e adevarat. Trebuie sa fim sinceri si atenti. Ma intereseaza in mod deosebit impresiile sincere despre cum v-ati simtit mancand numai crud.

    RăspundețiȘtergere
  19. Pentru ultimul Anonim:

    din pacate nimeni nu detine adevarul absolut in materia celei mai bune alimentatii umane...pana la urma tot ceea ce conteaza este sa descoperi ce face bine si ce face rau organismului tau, sa inveti sa-l asculti dar si sa-l disciplinezi. Cam aceasta este concluzia mea dupa 6 luni de 100% raw, in care am urmat cu religiozitate toate retetele si recomandarile expertilor in domeniu pe care le-am gasit, m-am inscris pe o gramada de bloguri (Russell James, Karen Knowler, Matt Amsden, Wolfe, Angela Stokes, etc), mi-am cumparat deshidrator si m-am aprovizionat temeinic de la casa raw.z cu mancare si super foods. Rezultatele au fost si bune (aici as mentiona lecuirea dependentei de dulciuri nocive, energie sporita, tranzit intestinal excelent, imunitate sporita, ten curat, par revigorat) insa si negative (4-5 kg in plus, intoxicatie cu nuci in prima luna a dietei, pofte din ce in ce mai greu de stapanit, nu neaparat dupa dulciuri sau junk food ci mai degraba dupa mancare gatita). Concluzia a fost ca cel mai sanatos este sa-ti personalizezi dieta in functie de cerintele propriului organism. Astfel, am descoperit ca:
    - pot sa traiesc foarte bine fara carne si lactate;
    - din cand in cand, vreau sa mananc peste (neprajit);
    - consum in fiecare zi salate (in care adaug semnite de floarea soarelui sau dovleac si mai ales seminte de canepa) dar si legume fierte sau la gratar (gen brocoli, conopida, cartof dulce, sfecla);
    - de fiecare data cand mi-e pofta de mancare gatita, mananc portii mici (cu exceptia celor prajite si evident fara carne sau orice produse lactate)
    - atunci cand mi-e pofta de ceva dulce, dulciurile raw vegan (fara nuci, midgale sau caju) sunt nemaipomenite (preparate pe baza de fructe goji, cacao, lucuma, mesquite, sirop agave, ulei cocos, semnite floarelui sau dovleac);
    - green smoothies (cu chlorella si spirulina) sunt oligatorii in fiecare zi (ma simt minunant dupa ce le beau dimineata);
    -consum regulat alge (dulse),
    - am inlocuit painea cu painciile raw vegan, mai ales painea de ceapa a lui Matt Amsden (ceapa, semninte de in, sos soia Nama Shoyu, ulei de masline)
    - folosesc regulat condimente gen sare Himalaya, turmeric, scortisoara, cuisoare, usturoi
    - consum regulat lapte de susan;

    si nu in ultimul rand, exercitiul fizic a fost singurul mod prin care am putut sa dau jos kg in plus!!!!!

    Sper sa-ti fie de folos.

    PS: Andreea Lazarescu nu m-a convins absolut deloc. ii citesc blogul de ceva vreme, cred ca intentiile ei sunt bune insa ii lipsesc modestia si constientizarea propriilor limite ale cunoasterii. am observat si faptul ca de fiecare data cand este confruntata pe blog cu o problema pertinenta (si nu lauda puerila a "fanelor"), replica ei lipseste cu desavarsire...

    RăspundețiȘtergere
  20. Tot pentru ultimul Anonim ca sa citez :).
    Iti multumesc tare mult. Apreciez in mod deosebit ca ne impartasesti si noua informatii atat de valoaroase si sincere.
    Altcineva? Tot asa sincer intreb: Cum v-ati simtit dupa numai raw? E oare asta varinta corecta ca fealing:) macar?

    RăspundețiȘtergere
  21. salutare tuturor! :)

    dupa o experienta de vreun an de 50-80% raw si inca 6 luni de 100% raw am ajuns si eu la muuulte concluzii.
    Daca va intereseaza, gasiti povestea mea "de ce nu mai mananc 100% crud" aici : http://magicreminders.blogspot.com/2011/09/de-ce-nu-mai-mananc-100-crud.html

    Concluzia mea cea mai importanta, a fost, ca oricat voi cauta, nu voi gasi nicaieri adevarul absolut...decat in mine insami. Fiecare trebuie sa-si gaseasca calea si "adevarul" lui :)

    Andreea este o buna prietena a mea si stiu sigur ca ea face ce stie si ce poate mai bine si nu este nici mai buna si nici mai rea decat noi. Ea isi spune povestea ei si fiecare este responsabil ce face mai apoi cu ea. Ea nu predica adevarul absolut.
    Este doar un om frumos si special, la fel ca noi toti!

    Andreea La multi ani!!! pentru astazi. te pup si iti trimit un big hug virtual!

    love!

    teo

    RăspundețiȘtergere
  22. Concluzia mea de pana acum e ca fiecare alege singur propriul drum in orice.Nu trebuie sa ne luam dupa ce spune unul sau altul, trebuie sa facem ceea ce simtim ca este bine pentru noi.Nu pot intelege cum poti invinui pe cineva pentru alegerile tale.Mi se pare ca asta e un soi de pasare a responsabilitatii.TU esti singurul in masura sa spui ce-i bine pentru tine si ce nu.

    Pentru mine raw-ul a fost benefic: m-a scapat de gastrita, de niste stari lipotimice destul de ciudate.Mi-am inteles propriul organism, am inteles efectele negative pe care le are zaharul asupra organismului meu, am inteles cum e sa ai cu adevarat mintea clara. Acum nu mai sunt raw, nici macar vegan, dar mi-am schimbat total felul in care privesc mancarea si stiu acum ce trebuie sa fac atunci cand ma simt rau sau simt nevoia de mai multa energie.Am inteles ca totul trebuie sa fie in echilibru: mintea, sufletul, corpul.Poate suna a cliseu, dar chiar asa este.Degeaba mananc nush ce salata supersanatoasa daca sunt deprimata sau nervoasa pentru ca nu are nici un efect benefic.

    Sa incercam sa lucram mai intai cu noi si apoi sa judecam pe altii.

    Cu drag,
    Rossana

    RăspundețiȘtergere
  23. Teo, felicitar. Excelenta postarea de pe blogul tau. Ma amuz ca imi dau seamna ca toti credemdespre ceilalti ca daca fac nu stiu ce sau daca realizeaza nu stiu ce sunt mai buni ca noi cand, defapt daca noi toti ne-am scrie macar din cand in cand gandurile ne-am da seama CA TOTI TRECEM PRIN ACELEASI TRAIRI. Si eu am cam exact la aceleasi concluzii ca si tine dupa ce m-am culpabilizat ca nu reuseam cu 100% raw nu din cauza ca nu aveam suficienta vointa ci pt. ca nu aveam suficienta credinta ca asa este neaparat bine.

    Oricum FELICITARI. SUPERBA (si postarea ta si fata care a scris-o :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Rossana aceleasi felicitari ca si pentru Teo. Sunteti minunate.

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim,

    da, totul este absolut minunant, toate suntem superbe si minunate, mai putin persoanele confuze, care citesc acest blog si nu stiu ce sa mai inteleaga...

    nu o pune nimeni la zid pe Andreea, insa realitatea este ca are un business si obligatii fata de clientii ei, in primul rand obligatia sa fie sincera. haideti sa evitam clisee de genul "TU esti singurul in masura sa spui ce-i bine pentru tine si ce nu", cred ca sutem cu totii constienti de asta.

    Chiar daca Andreea nu este nici doctor, nici nutritionist, este un puternic si persuasiv formator de opinie in materia de alimentatie crudivora, rol pe care si l-a asumat prin acest blog si prin casa raw.z. In aceeasi masura in care toti cei care o urmaresc au apreciat ca impartasit experienta ei, in aceeasi masura am fi apreciat sinceritatea si in ceea ce priveste partea mai putin placuta a acestei experiente si anume posibilitatea re-acumularii kg in plus sau alte probleme care nuanteaza beneficiile dietei 100% raw. In schimb, in ultimul timp, pe blog gasim tot felul de promotii, seminarii si ateliere de constelatii....sincer, ceva nu se leaga

    RăspundețiȘtergere
  26. In mai multe postari Andreea mentioneaza faptul ca a inceput sa manance junk vegan.Asta nu are nici o legatura cu raw-ul si nu din cauza raw-ului s-a ingrasat.
    Ea este singura in masura sa va explice ceea ce s-a intamplat si prin ce schimbari a trecut.Putina rabdare.Cu renovarile si cu noua casa e cam greu sa mai aiba timp si de raspuns la postari. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Cat va mai dura aceasta manipulare mizerabila despre mancarea cruda? Cum oare doar din cauza ca sunteti niste snobi, treceti cu vederea ca in casa Rawz este de foarte multe ori mizerie, vara e plin de muste "raw" si o pisica se plimba prin asa zisa bucatarie. Sa va fie rusine tuturor care inghititi asemenea mizerii. Invatati sa traiti normal si sanatos fara a va lua modele gresite in viata si fara a cadea in plasa unor manipulatori care nu vor altceva decat sa faca bani de pe spatele vostru. Va doresc multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  28. Din pacate toate retetele promovate duc spre ruinarea corpului. Dezechilibre endocrine ficat steaotizc colesterol cat casa, boala cardiaca ischemica si multe alte minunatii.Ma bucur ca am vazut lucrurile precoce,fiind cadru medical, dar majoritatea oamenilor normali nu au prea multe sanse.

    Lasati tonele de grasime , sau cel putin promovarea lor.


    Grasime promovata = Deficiente majore =SUPLIMENTE VANDUTE.

    E vremea sa inceteze capcana asta. Ar trebui sa i se spuna :

    Fat, slow and sick vegan .

    GG

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails